My funny Valentine
我可愛的Valentine

Sweet comic Valentine
甜蜜喜感的Valentine

You make me smile with my heart
你讓我從心底發出會心一笑

Your looks are laughable
你滑稽的模樣


Unphotographable
是無法用照片捕捉的

Yet you're my favourite work of art
然而 你是我最珍愛的藝術品

Is your figure less than Greek
是你的模樣稍遜於希臘人

Is your mouth a little weak
是你的嘴有些柔弱

When you open it to speak
當你張嘴說話時

Are you smart?
你是聰明的嗎﹖

But don't change a hair for me
然而 不要為我而有絲毫的改變

Not if you care for me
不是你不在乎我

Stay little Valentine stay
永遠做我的小Valentine

Each day is Valentine's day
每天都將是情人節

 
 
-------------------------------------------------------------翻譯不知,對ㄇ??
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 win 的頭像
    win

    win! Two Win!!

    win 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()